poniedziałek, 5 listopada 2012

My first note


 Założenie bloga o tematyce modowej było moim marzeniem już od pewnego czasu, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi. Może dlatego, że bałam się, że zostanę źle przyjęta w tym środowisku. :P Moda to moja pasja, a wymyślanie stylizacji sprawia mi ogromną radość. "Na wejściu" chciałabym was poinformować, że nie spotkacie się tutaj z tak szalonymi outfitami jakie prezentuje np. MACEDAMIAN GIRL, zupełnie przeciwnie. 






Dane personalne:


Nazywam się: Aga Janczyk


Urodziłam się: 16 października 1993r.


Lubię: Przede wszystkim spędzać czas w rodzinnym domu, wszelakie podróże, polskie morze, maliny, spotkania z przyjaciółmi, zakupy, imprezy, temperaturę +25 stopni, skarpetki w różne wzory, nowe trendy, śledzić poczynania modowe blogerek


Moja największa pasja: To zdecydowanie moda 
Teraz jestem: studentką 
W przyszłości będę: Studiuję budownictwo, więc mam nadzieję, że zostanę Panią inspektor na budowach, jeżeli oczywiście przestanę mieć wątpliwości, czy chcę dalej to robić. :D


Najnowsze trendy są dla mnie wskazówką, inspiracją, nie podążam za nimi ślepo. Już niebawem pierwszy outfit, mam nadzieję, że was nie zawiodę. :)



Kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz