wtorek, 22 października 2013

Zestawienie najciekawszych i łatwo dostępnych okryć!

    Nie wiem jak wy, ale ja co roku mam problem z doborem płaszcza/kurtki na sezon jesienno-zimowy. Najlepiej aby był uniwersalny, pasował zarówno do sportowych ubrań, obuwia, jak i do eleganckich butów. Często wymyślam sobie w głowie jak chciałabym, żeby wyglądał, ale pomyśleć, przelać na papier - to proste, uszyć to dopiero ciężki orzech do zgryzienia. Poza tym nie znam nikogo, kto mógłby podjąć się takiego wyzwania. A może Wy Kochani orientujecie się, kto zna się na rzeczy i nie weźmie dużo pieniędzy? ;) 
    Podejrzewam, że nie ja jedyna mam ten sam problem. Nie lubię kupować nic na siłę, ale przyznaję... często mi się to zdarza, a wszystko to za sprawą rezygnacji z dalszego poszukiwania. Tym razem obiecałam sobie, że tak nie będzie. Każdy mój zakup musi być przemyślany!
     Dziś, aby ułatwić tym, którzy jeszcze nie mają płaszcza czy też kurtki, postanowiłam zrobić zestawienie tych najciekawszych i łatwo dostępnych okryć. Pod każdym zestawem jest link i cena.
Mam nadzieję, że uda wam się coś wybrać. :) Życzcie mi znalezienia wymarzonego płaszczyka! ;)

1. @ZARA biała pelerynka 299,00PLN
2.@ZARA trf prosty płaszcz z rękawami z eko skóry 369,00PLN
3. @ZARA dwurzędowy płaszczyk 469,00PLN
4.@ZARA idealny krój, ale cena do banii 699,00PLN

1. @Bershka kożuszek 299,00PLN
2. @Bershka płaszcz ze skórzanymi elementami 299,00PLN
3. @H&M watowana krótka kurtka 229,00PLN
4.@Bershka 79,90PLN


1. Nasty Gal bomber jacket 207,88PLN
2. Nasty Gal złotawy trencz ze wstawkami 394,42PLN
3. Stradivarius bomber jacket 199,99PLN
4. Stradivarius pudrowy biker jacket 279,90PLN
1. Nasty Gal futerko ombre 397,42PLN
2. H&M futerko 129,90PLN
3. Pull&Bear płaszczyk w kratę 239,90PLN
4. H&M Kurtka z imitacji futra 229,00PLN

*ZAPRASZAM NA MÓJ FANPAGE 


*-KLIKNIJ lubię to PO PRAWEJ STRONIE BLOGA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz