niedziela, 5 stycznia 2014

ADIDAS ORIGINALS


Cenię sobie wygodę, dlatego ten zestaw jest jednym z moich ulubionych. Parka w kolorze khaki to podstawa w szafie każdej kobiety. Moją(klik!) dostałam w prezencie od mojego chłopaka i jestem z niej bardzo zadowolona. Została zakupiona w sklepie WORLDBOX(klik!), w którym zaopatruję się w każdą sportową rzecz, gdyż zawsze jest duży wybór. Dlatego serdecznie polecam. Płaszczyk ma ściągacz w talii, jak i na dole kurtki, dzięki temu może być lekko dopasowana. Plusem również są pojemne kieszenie z klapkami i duży kaptur. Świetnie nosi się ją zarówno do dżinsów, jak i sukienek o podobnej długości. Bardzo ważną rzeczą jest, aby kupić parkę w odpowiednim rozmiarze, gdyż źle dobrana może zdeformować naszą sylwetkę oraz optycznie skrócić nogi, bardzo często zauważam takie zjawisko. Trwa właśnie okres wyprzedaży, dlatego korzystajcie z okazji, a  na pewno znajdziecie wymarzony model, który będzie Wam służył latami. :) Na nogach najwygodniejsze buty jakie zakupiłam w 2013r. Praktycznie się z nimi nie rozstaję. Pomysłodawczynią sneakersów na koturnie jest oczywiście znana wszystkim Isabel Marant. To dość kontrowersyjne obuwie, ma tyle samo zwolenników, co przeciwników. Moje sneakersy to zabudowane koturny w klasycznym, basketball'owym stylu i są przeznaczone dla kobiet, które lubią sportowy styl, lecz w kobiecym wydaniu. W dodatku, dzięki niewidocznej koturnie dodają kilku cm i optycznie wydłużają nogi. Polecam! A to wszystko w połączeniu ze zwykłym białym, bawełnianym t-shirt'em z napisem JUMP, oraz z zmatowionymi legginsami z lateksu. Dodałam również złoty łańcuszek z blaszką, oraz zegarek i bransoletkę Lilou( których niestety nie widać:[ ).  Torebka na pasku, to prezent od jednej z firm, niedługo ogłoszę konkurs, gdzie do wygrania będą dwie torebki.... Taka sama jak na zdjęciu, oraz inny, również bardzo ładny egzemplarz. :)

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA :)


















coat, sneakers   ADIDAS ORIGINALS   |   t-shirt  CUBUS   |   necklace  MANGO   |   scarf  ZARA   |   leggins  PULL&BEAR   |   sunglasses  STRADIVARIUS   |   bag  MIZENSA

Zapraszam do polubienia fanpage'a ---> Lubię to!





2 komentarze:

  1. zakochałam się w tych butach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie...
    widzę znajome miejsce / parę razy też robiliśmy tam zdjęcia

    OdpowiedzUsuń