środa, 7 stycznia 2015

BAL MATURALNY VS. KARNAWAŁ / PROPOZYCJE


Mam dla Was dużo ciekawych propozycji sukienek dedykowanych na te dwie wspaniałe okazje. Kto jeszcze nie kupił swojej wymarzonej sukienki na studniówkę/karnawał zapraszam do prześledzenia posta. Wybrałam sukienki o różnorodnych krojach i cenach oraz w niestandardowych i odważnych kolorach. Celowo nie wybierałam sukienek z sieciówek, gdyż chciałabym, abyście uniknęły 'gafy' na imprezie.

[pod zdjęciami są linki do sklepów]






Zdecydowanie moją ulubioną długością w tym sezonie jest ta - skromnie kryjąca kolana. 


Sukienka Elisabeth

Sukienka Alice

Sukienka Emily w kolorze czarnym

Sukienka Alexandra
Jeśli jednym z Twoich atutów są piękne plecy zainwestuj w sukienkę z wycięciem z tyłu. Niech na ich rzecz przemówi nie tylko to, że w tym sezonie znów wróciły do łask, ale przede wszystkim to, że są niezwykle wdzięczne i seksowne. 


 














:

:

:

:

:

:

:

:

:
Założenie czerwonej sukienki to pewny sposób na podkręcenie swojego wizerunku. Regularnie pojawiają si,ę w kolekcjach najważniejszych domów mody, a sieciówki natychmiastowo kopiują modele z wybiegu.

:

:

:

:

:

:


sukienka


Spódnica tiulowa  S031 long. Butelkowa zieleń.

Kiedyś te kilka warstw tiulu było zarezerwowane jedynie dla małych dziewczynek i baletnic, czy też służyło jako halka pod sukienkę. Teraz każda z nas chciałaby się poczuć jak Carrie Bradshaw, która dumnie paradowała po nowojorskich uliczkach w ,,Seks w Wielkim Mieście". Ja jestem jak najbardziej na tak, bo wiem, że tiulowa spódniczka jeszcze się przyda do codziennych stylizacji.


Czy znalazłaś swoją 'faworytkę' wśród sukienek, które zaproponowałam? 
A może kupiłaś jedną z nich? :) Daj znać i wyślij zdjęcie na maila, z przyjemnością udostępnię. :)

Już jutro inspiracje fryzur, makijaży itp.

ZAPRASZAM DO POLUBIENIA FANPAGE'A--->




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz