środa, 28 sierpnia 2013

autumn wishlist

Jesień tuż tuż, chłodne wieczory, zachody słońca po dziewiętnastej wieszczą koniec lata. Nie chcę ukrywać, mam w głowie mnóstwo pomysłów na jesienne zestawienia, dlatego też przygotowałam kilka propozycji. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie to wprost zachwycają prostotą. Mam cichą nadzieję, że moja szafa powiększy się o parę rzeczy z tej listy. Typy jesienne pod względem krojów i kolorów zapowiadają się nieźle.


uno


blouse @  |  tee @
 Powyżej przedstawiam wam projekty 23letniej Lany Nguyen, młodej wietnamskiej projektantki, która jako miejsce swojej kariery wybrała właśnie Polskę. Jeśli jesteście zainteresowani jej kolekcją, możecie ją zobaczyć w jej showroomie na Nowym Świecie w Warszawie. 

due

Giuseppe Zanotti sandals @   |   zara shoes


Buty od Giuseppe to marzenie każdej kobiety, lecz nie każdą na nie stać. Muszę przyznać, że od długiego czasu oszczędzam na niektórych rzeczach i zbieram na te buty. Wiem, że już niebawem uda mi się je zdobyć. Natomiast Botki są moim obiektem westchnień od zeszłego sezonu, aż w końcu udało mi się je znaleźć, kupione. :)

tre


ramones Mango


Kolejny łup. Już zakupiona ramoneska z Mango. Idealnym uzupełnieniem byłyby te szpilki(poniżej) z delikatnym szpicem firmy Asos, lecz na razie mam ważniejsze wydatki i muszę sobie na razie odmówić. 

Asos heels @

quattro

dresses Asos @allegro

I wreszcie... 
Nadszedł czas na mój największy dylemat 'życiowy', jakim jest wybór sukienki na wesele. Może to dziwne, ale jeszcze nigdy nie udało mi się znaleźć sukienki, która odpowiadałaby moim oczekiwaniom. 
Z doświadczenia wiem, że chodząc po sklepach nie odniosę sukcesu w znalezieniu, poza tym istnieje ryzyko, że ktoś może mieć tę samą kreację. Wtedy dopiero byłaby klapa. Powyżej umieściłam zdjęcia dwóch kiecek, które przypadły mi do gustu. Znalazłam je na allegro i nie ukrywam, że po przejrzeniu kilkunastu stron miałam już dość i stwierdziłam, że dalej szukać nie będę i wybiorę którąś z tych dwóch. Mam świadomość, że prezentowane przeze mnie sukienki są zupełnie w odmiennym stylu. Czarna jest bardzo klasyczna i zarazem elegancka, natomiast beżowa jest bardzo dziewczęca i lekka. Wiele osób pytałam o radę. Zdania są podzielone. Dlatego was proszę o pomoc. Napiszcie, którą byście wybrały na moim miejscu. :)

cinque

sleeveless Mango @   |   jacket Zara @
Dopasowanego bezrękawnika szukałam od dłuższego czasu, aż w końcu znalazłam w Mango. Zielona parka jest dosyć ciekawa, jednak nazbyt cienka, a cena nie jest miła dla oczu, dlatego z zakupem parki poczekam.

sei

Mango poncho @    |     Zara jacket @
Poncho wraca do łask. Luźne, swobodnie otula sylwetkę i nieźle sprawdza się w jesienne i zimowe dni. Poncho to dla mnie hit każdego sezonu! 
Z kurtkami na zimę mam tak samo jak z sukienkami na wesele... Nigdy nie mogę znaleźć odpowiedniego kroju. Ta powyżej jest idealna i z pewnością bardzo cieplutka, muszę jutro namówić na nią mamę. :P

sette

sweater Mango @   |    vest Zara @

Swetry to jedna z moich ulubionych części garderoby. Ten powyżej nie wygląda zwyczajnie, dlatego też mi się podoba. Świetnym pomysłem są ażurowe wstawki, które dają do myślenia. 
Kamizelka ze sztucznego włosia, to must have kolejnego sezonu. Udało mi się znaleźć tą kamizelkę na stronie Zary za 299zł, aż jestem w szoku. Cena naprawdę,  jak na taką kamizelkę jest przystępna. Niestety na stronie szybko została wykupiona, ale warto codziennie zajrzeć, bo ma z powrotem powrócić.

otto

shorts Mango @     |     skirt Mango @
Szorty na jesień? Wielu z was zadaje sobie prawdopodobnie teraz to pytanie, otóż dziwnym trafem w tym roku nie kupiłam sobie żadnych spodenek, a przede mną jeszcze wyjazd do ciepłych krajów.
Spódniczkę dzisiaj przymierzałam w Mango i muszę przyznać, że wygląda ekstra. Niestety cena nie jest przyjemna dla mojego portfela, ale jeszcze przemyślę.

Jestem ciekawa co Wam przypadło do gustu i jakie są Wasze typy na jesień?

*ZAPRASZAM NA MÓJ FANPAGE 

*-KLIKNIJ lubię to PO PRAWEJ STRONIE BLOGA!



2 komentarze:

  1. Czarna sukienka na weselu uważana jest za faux pas:) Więc zdecydowanie wybierz tę po lewej! Bardzo elegancka i w świetnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie czarna Asos <3

    OdpowiedzUsuń